|
produkuje 8 centaurów tygodniowo |
- |
| 500 |
- |
|
produkuje 6 gargulców tygodniowo |
wymaga: jaskinia |
| 1000 |
10 rudy |
|
produkuje 6 gryfów tygodniowo |
wymaga: jaskinia |
| 2000 |
- |
|
produkuje 3 minotaury tygodniowo |
wymaga: krypta |
| 3000 |
10 klejnotów |
|
produkuje 3 królewskie minotaury tygodniowo |
wymaga: labirynt |
| 2000 |
5 klejnotów |
|
produkuje 2 hydry tygodniowo |
wymaga: gniazdo |
| 4000 |
10 siarki |
|
produkuje 1 zielonego smoka tygodniowo |
wymaga: labirynt, bagno |
| 15000 |
20 rudy 20 siarki |
|
produkuje 1 czerwonego smoka tygodniowo |
wymaga: zielona wieża |
| 5000 |
5 rudy 10 siarki |
|
produkuje 1 czarnego smoka tygodniowo |
wymaga: czerwona wieża |
| 5000 |
5 rudy 10 siarki |
|
zwiększa morale oddziałów w garnizonie |
- |
| 500 |
5 drewna |
|
dostarcza informacji o wrogich graczach i ich miastach |
- |
| 750 |
5 drewna |
|
pozwala na budowę statków |
wymaga: dostęp miasta do wody |
| 2000 |
20 drewna |
|
zwiększa dzienny przychód w mieście o 250 szt. zł. |
- |
| 1250 |
5 rudy |
|
umożliwia wymianę surowców |
- |
| 500 |
5 drewna |
|
zwiększa przyrost wszystkich jednostek o 2 tygodniowo |
- |
| 500 |
- |
|
zwiększa przyrost centaurów o 8 tygodniowo |
- |
| 1000 |
- |
|
zwiększa dzienny przychód w mieście o 500 szt. zł. |
- |
| 3000 |
5 drewna 10 rudy |
|
zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia |
- |
| 1500 |
5 rudy |
|
zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia |
- |
| 1500 |
5 rudy |
|
spowalnia jednostki oblegające zamek |
- |
| 750 |
- |
|
tworzy kapitana który dowodzi garnizonem pod nieobecność bohatera |
- |
| 500 |
- |
|
umożliwia nauczenie się 3 czarów poziomu 1 i regenerację punktów magii |
- |
| 2000 |
5 drewna 5 rudy |
|
umożliwia nauczenie się 3 czarów poziomu 2 i regenerację punktów magii |
wymaga: gildia magów poziom 1 |
| 2000 |
po 5 drewna i rudy po 4 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów |
|
umożliwia nauczenie się 2 czarów poziomu 3 i regenerację punktów magii |
wymaga: gildia magów poziom 2 |
| 2000 |
po 5 drewna i rudy po 6 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów |
|
umożliwia nauczenie się 2 czarów poziomu 4 i regenerację punktów magii |
wymaga: gildia magów poziom 3 |
| 2000 |
po 5 drewna i rudy po 8 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów |
|
umożliwia nauczenie się 1 czaru poziomu 5 i regenerację punktów magii |
wymaga: gildia magów poziom 4 |
| 2000 |
po 5 drewna i rudy po 10 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów |