Zamek Nekromanty


produkuje 8 szkieletów tygodniowo

-

400

-

produkuje 6 zombie tygodniowo

wymaga: wykopalisko

1000

-

produkuje 6 zmutowanych zombie tygodniowo

wymaga: cmentarz

1000

-

produkuje 4 mumie tygodniowo

wymaga: wykopalisko

1500

10 rudy

produkuje 4 królewskie mumie tygodniowo

wymaga: piramida

1500

5 rudy

produkuje 3 wampiry tygodniowo

wymaga: gildia złodziei, piramida

3000

10 drewna

produkuje 3 wampirzych lordów tygodniowo

wymaga: posiadłość

4000

5 drewna
po 10 kryształów i klejnotów

produkuje 2 liszy tygodniowo

wymaga: gildia magów, cmentarz

4000

10 drewna
10 siarki

produkuje 2 potężnych liszy tygodniowo

wymaga: mauzoleum, gildia magów poz. 2

3000

5 rudy
5 kryształów

produkuje 1 kościanego smoka tygodniowo

wymaga: mauzoleum

10000

po 10 drewna i rudy
po 5 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

zwiększa o 10% umiejętność nekromancji wszystkich bohaterów

-

4000

10 drewna
10 kryształów

dostarcza informacji o wrogich graczach i ich miastach

-

750

5 drewna

pozwala na budowę statków

wymaga: dostęp miasta do wody

2000

20 drewna

zwiększa dzienny przychód w mieście o 250 szt. zł.

-

1250

5 rudy

umożliwia wymianę surowców

-

500

5 drewna

zwiększa przyrost wszystkich jednostek o 2 tygodniowo

-

500

-

zwiększa przyrost szkieletów o 8 tygodniowo

-

1000

-

dodaje 2 punkty do mocy zaklęć bohatera dowodzącego garnizonem

-

1000

10 rtęci
10 siarki

zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia

-

1500

5 rudy

zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia

-

1500

5 rudy

spowalnia jednostki oblegające zamek

-

750

-

tworzy kapitana który dowodzi garnizonem pod nieobecność bohatera

-

500

-

umożliwia nauczenie się 3 czarów poziomu 1 i regenerację punktów magii

-

2000

5 drewna
5 rudy

umożliwia nauczenie się 3 czarów poziomu 2 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 1

2000

po 5 drewna i rudy
po 4 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

umożliwia nauczenie się 2 czarów poziomu 3 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 2

2000

po 5 drewna i rudy
po 6 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

umożliwia nauczenie się 2 czarów poziomu 4 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 3

2000

po 5 drewna i rudy
po 8 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

umożliwia nauczenie się 1 czaru poziomu 5 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 4

2000

po 5 drewna i rudy
po 10 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

[wstecz]