|
produkuje 8 szkieletów tygodniowo |
- |
| 400 |
- |
|
produkuje 6 zombie tygodniowo |
wymaga: wykopalisko |
| 1000 |
- |
|
produkuje 6 zmutowanych zombie tygodniowo |
wymaga: cmentarz |
| 1000 |
- |
|
produkuje 4 mumie tygodniowo |
wymaga: wykopalisko |
| 1500 |
10 rudy |
|
produkuje 4 królewskie mumie tygodniowo |
wymaga: piramida |
| 1500 |
5 rudy |
|
produkuje 3 wampiry tygodniowo |
wymaga: gildia złodziei, piramida |
| 3000 |
10 drewna |
|
produkuje 3 wampirzych lordów tygodniowo |
wymaga: posiadłość |
| 4000 |
5 drewna po 10 kryształów i klejnotów |
|
produkuje 2 liszy tygodniowo |
wymaga: gildia magów, cmentarz |
| 4000 |
10 drewna 10 siarki |
|
produkuje 2 potężnych liszy tygodniowo |
wymaga: mauzoleum, gildia magów poz. 2 |
| 3000 |
5 rudy 5 kryształów |
|
produkuje 1 kościanego smoka tygodniowo |
wymaga: mauzoleum |
| 10000 |
po 10 drewna i rudy po 5 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów |
|
zwiększa o 10% umiejętność nekromancji wszystkich bohaterów |
- |
| 4000 |
10 drewna 10 kryształów |
|
dostarcza informacji o wrogich graczach i ich miastach |
- |
| 750 |
5 drewna |
|
pozwala na budowę statków |
wymaga: dostęp miasta do wody |
| 2000 |
20 drewna |
|
zwiększa dzienny przychód w mieście o 250 szt. zł. |
- |
| 1250 |
5 rudy |
|
umożliwia wymianę surowców |
- |
| 500 |
5 drewna |
|
zwiększa przyrost wszystkich jednostek o 2 tygodniowo |
- |
| 500 |
- |
|
zwiększa przyrost szkieletów o 8 tygodniowo |
- |
| 1000 |
- |
|
dodaje 2 punkty do mocy zaklęć bohatera dowodzącego garnizonem |
- |
| 1000 |
10 rtęci 10 siarki |
|
zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia |
- |
| 1500 |
5 rudy |
|
zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia |
- |
| 1500 |
5 rudy |
|
spowalnia jednostki oblegające zamek |
- |
| 750 |
- |
|
tworzy kapitana który dowodzi garnizonem pod nieobecność bohatera |
- |
| 500 |
- |
|
umożliwia nauczenie się 3 czarów poziomu 1 i regenerację punktów magii |
- |
| 2000 |
5 drewna 5 rudy |
|
umożliwia nauczenie się 3 czarów poziomu 2 i regenerację punktów magii |
wymaga: gildia magów poziom 1 |
| 2000 |
po 5 drewna i rudy po 4 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów |
|
umożliwia nauczenie się 2 czarów poziomu 3 i regenerację punktów magii |
wymaga: gildia magów poziom 2 |
| 2000 |
po 5 drewna i rudy po 6 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów |
|
umożliwia nauczenie się 2 czarów poziomu 4 i regenerację punktów magii |
wymaga: gildia magów poziom 3 |
| 2000 |
po 5 drewna i rudy po 8 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów |
|
umożliwia nauczenie się 1 czaru poziomu 5 i regenerację punktów magii |
wymaga: gildia magów poziom 4 |
| 2000 |
po 5 drewna i rudy po 10 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów |