Witam w dziale
poświęconym Heroes of Might and Magic II.
Starałem się zamieścić wszystkie ważne
informacje o tej części gry, jednak jeśli uważasz, że czegoś brakuje lub
przydałyby się jakieś poprawki, śmiało ślij do mnie maila regis@herbis.pl
Poniżej zamieszczam kilka ogólnych informacji o HoMM II:
Gra została stworzona przez 3DO w 1996 roku. Wprowadzono bardzo wiele nowych
elementów i ulepszono te już znane w HoMM I. Akcja kampanii rozgrywa się w
Enroth, gdzie wraz ze śmiercią Lorda Ironfista kończy się okres trwającego 25
lat pokoju. Do walki o władzę stają dwaj jego synowie - Archibald i Roland.
Który z nich zawładnie Enroth, zależy od wyboru gracza.
W HoMM II pojawia się: 66
rodzajów jednostek 9 rodzajów terenu prawie 70 zaklęć 4 umiejętności podstawowe
ponad 80 artefaktów 14 umiejętności drugorzędnych 74 struktury do zbudowania 6
rodzajów zamków 6 rodzajów bohaterów możliwość rozgrywki Hot Seat dla 6 graczy
W
HoMM II oprócz zamków występujących już w pierwszej części, możemy toczyć bitwy
jako Nekromanta oraz Czarodziej. Nowe jest również rozróżnienie bohaterów ze
względu na płeć. Teraz w każdym zamku możemy wynająć zarówno kobiety jak i
mężczyzn. Wyjątek stanowią Czarodziejki - tylko kobiety, oraz Czarnoksiężnicy -
tylko mężczyźni. Dodany został system umiejętności drugorzędnych, każda z trzema
poziomami zaawansowania. Bohaterowie mogą nauczyć się 8 spośród 14 umiejętności
Podczas bitwy jednostki mogą znajdować się pod wpływem działania kilku czarów
jednocześnie...
W 1997 roku wydany został dodatek "Price of Loyality", który
zawiera nowych bohaterów, jednostki, lokacje i scenariusze. Do poprawnego
działania wymagana jest wersja podstawowa HoMM II. W sprzedaży znajduje się
również wersja HoMM II "Gold", która zawiera zarówno grę podstawową, jak i
rozszerzenie. Mam nadzieję, że informacje zebrane na tej stronie okażą się
pomocne
|