Zamek Czarodzieja


produkuje 8 niziołków tygodniowo

-

400

-

produkuje 6 dzików tygodniowo

wymaga: pagórek

1000

10 rudy

produkuje 4 żelazne golemy tygodniowo

wymaga: pagórek

1500

5 drewna
5 rudy

produkuje 4 stalowe golemy tygodniowo

wymaga: studnia, odlewnia

1500

5 rtęci

produkuje 3 roki tygodniowo

wymaga: zagroda

3000

5 drewna

produkuje 2 magów tygodniowo

wymaga: gildia magów, odlewnia

3500

po 5 każdego surowca

produkuje 2 arcymagów tygodniowo

wymaga: biblioteka, wieża z kości słoniowej

4000

5 drewna
5 rudy

produkuje 1 olbrzyma tygodniowo

wymaga: gniazdo na urwisku, wieża z kości słoniowej

12500

5 drewna
5 rudy
20 klejnotów

produkuje 1 tytana tygodniowo

wymaga: zamek w chmurach

12500

5 drewna
5 rudy
20 klejnotów

zwiększa morale oddziałów w garnizonie

-

500

5 drewna

dostarcza informacji o wrogich graczach i ich miastach

-

750

5 drewna

pozwala na budowę statków

wymaga: dostęp miasta do wody

2000

20 drewna

zwiększa dzienny przychód w mieście o 250 szt. zł.

-

1250

5 rudy

umożliwia wymianę surowców

-

500

5 drewna

zwiększa przyrost wszystkich jednostek o 2 tygodniowo

-

500

-

zwiększa przyrost niziołków o 8 tygodniowo

-

1000

-

dodaje 2 punkty do mocy zaklęć bohaterowi dowodzącemu garnizonem

-

1500

po 5 jedn. każdego surowca

zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia

-

1500

5 rudy

zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia

-

1500

5 rudy

spowalnia jednostki oblegające zamek

-

750

-

tworzy kapitana który dowodzi garnizonem pod nieobecność bohatera

-

500

-

umożliwia nauczenie się 3 czarów poziomu 1 i regenerację punktów magii

-

2000

5 drewna
5 rudy

umożliwia nauczenie się 3 czarów poziomu 2 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 1

2000

po 5 drewna i rudy
po 4 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

umożliwia nauczenie się 2 czarów poziomu 3 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 2

2000

po 5 drewna i rudy
po 6 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

umożliwia nauczenie się 2 czarów poziomu 4 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 3

2000

po 5 drewna i rudy
po 8 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

umożliwia nauczenie się 1 czaru poziomu 5 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 4

2000

po 5 drewna i rudy
po 10 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

[wstecz]