Zamek Czarnoksiężnika


produkuje 8 centaurów tygodniowo

-

500

-

produkuje 6 gargulców tygodniowo

wymaga: jaskinia

1000

10 rudy

produkuje 6 gryfów tygodniowo

wymaga: jaskinia

2000

-

produkuje 3 minotaury tygodniowo

wymaga: krypta

3000

10 klejnotów

produkuje 3 królewskie minotaury tygodniowo

wymaga: labirynt

2000

5 klejnotów

produkuje 2 hydry tygodniowo

wymaga: gniazdo

4000

10 siarki

produkuje 1 zielonego smoka tygodniowo

wymaga: labirynt, bagno

15000

20 rudy
20 siarki

produkuje 1 czerwonego smoka tygodniowo

wymaga: zielona wieża

5000

5 rudy
10 siarki

produkuje 1 czarnego smoka tygodniowo

wymaga: czerwona wieża

5000

5 rudy
10 siarki

zwiększa morale oddziałów w garnizonie

-

500

5 drewna

dostarcza informacji o wrogich graczach i ich miastach

-

750

5 drewna

pozwala na budowę statków

wymaga: dostęp miasta do wody

2000

20 drewna

zwiększa dzienny przychód w mieście o 250 szt. zł.

-

1250

5 rudy

umożliwia wymianę surowców

-

500

5 drewna

zwiększa przyrost wszystkich jednostek o 2 tygodniowo

-

500

-

zwiększa przyrost centaurów o 8 tygodniowo

-

1000

-

zwiększa dzienny przychód w mieście o 500 szt. zł.

-

3000

5 drewna
10 rudy

zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia

-

1500

5 rudy

zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia

-

1500

5 rudy

spowalnia jednostki oblegające zamek

-

750

-

tworzy kapitana który dowodzi garnizonem pod nieobecność bohatera

-

500

-

umożliwia nauczenie się 3 czarów poziomu 1 i regenerację punktów magii

-

2000

5 drewna
5 rudy

umożliwia nauczenie się 3 czarów poziomu 2 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 1

2000

po 5 drewna i rudy
po 4 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

umożliwia nauczenie się 2 czarów poziomu 3 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 2

2000

po 5 drewna i rudy
po 6 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

umożliwia nauczenie się 2 czarów poziomu 4 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 3

2000

po 5 drewna i rudy
po 8 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

umożliwia nauczenie się 1 czaru poziomu 5 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 4

2000

po 5 drewna i rudy
po 10 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

[wstecz]