Zamek Czarodziejki


produkuje 8 rusałek tygodniowo

-

500

5 drewna

produkuje 6 krasnoludów tygodniowo

wymaga: karczma, dom na drzewie

1000

5 drewna

produkuje 6 krasnoludzkich wojowników tygodniowo

wymaga: studnia, domek

1500

5 drewna

produkuje 4 elfy tygodniowo

wymaga: dom na drzewo

1500

-

produkuje 4 wysokie elfy tygodniowo

wymaga: tor strzelecki

1500

5 drewna

produkuje 3 druidów tygodniowo

wymaga: gildia magów, tor strzelecki

2500

10 rudy

produkuje 3 wielkich druidów tygodniowo

wymaga: kamienny krąg

1500

5 rtęci

produkuje 2 jednorożce tygodniowo

wymaga: kamienny krąg

3000

10 drewna
10 klejnotów

produkuje 1 feniksa tygodniowo

wymaga: mauzoleum

10000

po 10 drewna i rudy
po 5 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

zwiększa morale oddziałów w garnizonie

-

500

5 drewna

dostarcza informacji o wrogich graczach i ich miastach

-

750

5 drewna

pozwala na budowę statków

wymaga: dostęp miasta do wody

2000

20 drewna

zwiększa dzienny przychód w mieście o 250 szt. zł.

-

1250

5 rudy

umożliwia wymianę surowców

-

500

5 drewna

zwiększa przyrost wszystkich jednostek o 2 tygodniowo

-

500

-

zwiększa przyrost rusałek o 8 tygodniowo

-

1000

-

dodaje 2 punkty szczęścia jednostkom broniącym zamku

-

1500

10 kryształów

zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia

-

1500

5 rudy

zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia

-

1500

5 rudy

spowalnia jednostki oblegające zamek

-

750

-

tworzy kapitana który dowodzi garnizonem pod nieobecność bohatera

-

500

-

umożliwia nauczenie się 3 czarów poziomu 1 i regenerację punktów magii

-

2000

5 drewna
5 rudy

umożliwia nauczenie się 3 czarów poziomu 2 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 1

2000

po 5 drewna i rudy
po 4 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

umożliwia nauczenie się 2 czarów poziomu 3 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 2

2000

po 5 drewna i rudy
po 6 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

umożliwia nauczenie się 2 czarów poziomu 4 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 3

2000

po 5 drewna i rudy
po 8 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

umożliwia nauczenie się 1 czaru poziomu 5 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 4

2000

po 5 drewna i rudy
po 10 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

[wstecz]