Zamek Rycerza


produkuje 12 chłopów tygodniowo

-

200

-

produkuje 8 łuczników tygodniowo

wymaga: chata kryta słomą

1000

-

produkuje 8 łowców tygodniowo

wymaga: tor strzelecki, kuźnia, zbrojownia

1500

5 drewna

produkuje 5 pikinierów tygodniowo

wymaga: chata kryta słomą, studnia

1000

5 rudy

produkuje 5 weteranów tygodniowo

wymaga: tor strzelecki, kuźnia, zbrojownia

1500

5 rudy

produkuje 4 zbrojnych tygodniowo

wymaga: chata kryta słomą, karczma

2000

10 drewna
10 rudy

produkuje 4 mistrzów miecza tygodniowo

wymaga: tor strzelecki, kuźnia, zbrojownia

2000

5 drewna
5 rudy

produkuje 3 konnych tygodniowo

wymaga: tor strzelecki, kuźnia, zbrojownia

3000

20 drewna

produkuje 3 czempionów tygodniowo

wymaga: plac turniejowy

3000

10 drewna

produkuje 2 paladynów tygodniowo

wymaga: tor strzelecki, kuźnia, zbrojownia

5000

20 drewna
20 kryształów

produkuje 2 krzyżowców tygodniowo

wymaga: katedra

5000

10 drewna
10 kryształów

zwiększa morale oddziałów stacjonujących w mieście

-

500

5 drewna

dostarcza informacji o wrogich graczach i ich miastach

-

750

5 drewna

pozwala na budowę statków

wymaga: dostęp miasta do wody

2000

20 drewna

zwiększa dzienny przychód w mieście o 250 szt. zł.

-

1250

5 rudy

umożliwia wymianę surowców

-

500

5 drewna

zwiększa przyrost wszystkich jednostek o 2 tygodniowo

-

500

-

zwiększa przyrost chłopów o 8 tygodniowo

-

1000

-

zwiększa wytrzymałość murów zamkowych

-

1500

5 drewna
15 rudy

zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia

-

1500

5 rudy

zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia

-

1500

5 rudy

spowalnia jednostki oblegające zamek

-

750

-

tworzy kapitana który dowodzi garnizonem pod nieobecność bohatera

-

500

-

umożliwia nauczenie się 3 czarów poziomu 1 i regenerację punktów magii

-

2000

5 drewna
5 rudy

umożliwia nauczenie się 3 czarów poziomu 2 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 1

2000

po 5 drewna i rudy
po 4 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

umożliwia nauczenie się 2 czarów poziomu 3 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 2

2000

po 5 drewna i rudy
po 6 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

umożliwia nauczenie się 2 czarów poziomu 4 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 3

2000

po 5 drewna i rudy
po 8 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

umożliwia nauczenie się 1 czaru poziomu 5 i regenerację punktów magii

wymaga: gildia magów poziom 4

2000

po 5 drewna i rudy
po 10 siarki, rtęci, kryształów i klejnotów

[wstecz]